Monday, June 9, 2008

Weekend...

On Saturday saya gi kenduri kawen kawan kat Semban jugak. Nama dia Azizah tapi saya panggil dia Zah. Dia ni kawan satu bas dgn saya. Tapi x sama Kementerian. Ye la dari x de buat ape2 baik gi kenduri dapat mkn free... Jimat duit.Nak pulak harga minyak ngan brg runcit dah naik.hak hak hak (apa la...). Memula tu xnak gi sebab hujan kang x pasal2 demam pulak si Iman tu. Bila tgk hujan dah reda saya gi la. Kiranya ngam2 pengantin nak berarak. Sempat jugak bergambar. U all tgk la gambar2 ni. Cantik kan Zah.


Zah & Husband

Saya & Zah


Geng Bas Sekolah bukan la Geng Bas Pekerja
Tu.. Iman ngan Kak Saba (Ketua Bas)

Ahad pulak sebelah petang nyer saya gi tgk Mira. Dia baru jek deliver pada hari Khamis lepas. Mira dapat baby boy. Nama baby tu AZIB HAIKAL. U all nak tau saper Mira tu??? Hem.. Mira ialah sleeping partner saya dalam bas. Dalam bas kiteorg duduk sebelah-menyebelah. Kadang2 belum kuar Putrajaya kiteorg dah melayang. Kalu mata x ngantuk kiteorg bantai memekak dalam bas. Sorang lagi geng gelak kiteorg si Misha. Sori la U all saya x dapt nak amik gambar Mira n baby cuma gambar Si comel Azib jek. Ye la kan dalam pantang muka x baper nak cute lagi pulak alignment dah lari. Ha ha ha... sori Mira. LAYANNNNN

Comey kan .... ni la AZIB HAIKAL


AZIB lagi.... nyenyak nyer dia tido sambil senyum

Aik.. Iman pun nak 'enterprem'

No comments:

makcik bawang