Pages

Monday, January 21, 2013

hepi besday sayang bucuk

Hari ni kan..hari ni kan..besday sayang bucuk saya yang ke-34
saper lagi .... En.Papa la
dah tuo pon...hihihi
bayangkan dari umor beliau 20 tahun saya kenal dia sampai la dah 34 tahun

to En.Papa..hepi beday sayang...semoga panjang umor murah rezeki
sebab rezeki awak rezeki saya jugak
hihihi...
hadiah tunggu lusa sebab baru dapat gaji ngan bonus
selalunya saya jadi pening nak bagi hadiah ape kat En.Papa
tapi macam biasa la...kalau x t-shirt kemeja aje yang saya hadiahkan
nak bagi jam tak reti sebab pokcik tu cerewet sikit
pssttt. jangan bagitau dia tau..hehehe


En.Papa...

saya bangga dapat suami macam En.Papa
En.Papa baik dengan saya walaupun kadang2 En.Papa cerewet dan suka membebel
En.Papa dari mula saya kenal sampai la ni tak pernah kedekut ngan saya
tima kasih sangat2
En.Papa..alang2 saya dah puji ni sila la belanja saya ...hehehe

i luv u Abdul Hadi..mmmuuaahhh

Friday, January 4, 2013

saya malas..buleh

Morning...

Bizi kew?? ekceli tak suka bila guna ayat yang ada"ew"..hew hew hew
kitew malas ew
hahahah..tergeliat liday saya
sekarang dah pukul 10 pagi tapi kemalasana masih melanda diri saya
satu keje pon saya tak usik kecuali gi faks laporan bulanan ke IPK
dasat kan
rajin2 pon nanti pas saya..saya jugak
ada incas macam bateri tak ber'cas'
hangin dengan dia
sekarang ni susah betol nak letak status kat FB
nanti kalau jumpa sesiapa yang fren ngan kita meti tanya
ko naper?
ko marah kat saper?
kadang2 tu niat utama lepas perasaan kat FB saja nak bagi bos bace
biar dia tau saya yang rajin ni selalu jadi mangsa kemalasan incas yang suka berkira
#incas la sangat

Hagak2 kalau saya lempang incas saya tu jatuh dibawah seksyen ape ek?
kadang2 geram ngan dia
dah la buto IT
cakap je pandai tapi zero..zero hoccay
dia la paling hebak ...  yer hebak kat seantero dunia
seolah-olah takde yang kurang kat diri dia
silap aribulan our PM pon kalah dengan dia
heeee..bila ingat sakit ati tau


hurmmm biar la...saya nak start keje la
malas2 sambil sakit ati kat orang tak guna jugak
sok2 saya jugak yang kena buat
babai la...IP dah banyak ni
c u.....

Thursday, January 3, 2013

si pencinta bonsai


Tengok la tu..En.Papa kusyuk membelek bonsai dia
selain hobi memancing, dia sekarang ni dah jadi pencinta bonsai
kalau korang datang umah saya, kat laman tu penuh dengan bonsai
saya pon dah jadi minta ngan bonsai ni : D


tadaaaa... cantikkan
siap ada umah kecik lagi
masa saya taip entry ni En.Papa tengah buat pagar untuk umah kecik ni
ni bukan untuk di jual tapi untuk hiasan aje....