Friday, January 4, 2013

saya malas..buleh

Morning...

Bizi kew?? ekceli tak suka bila guna ayat yang ada"ew"..hew hew hew
kitew malas ew
hahahah..tergeliat liday saya
sekarang dah pukul 10 pagi tapi kemalasana masih melanda diri saya
satu keje pon saya tak usik kecuali gi faks laporan bulanan ke IPK
dasat kan
rajin2 pon nanti pas saya..saya jugak
ada incas macam bateri tak ber'cas'
hangin dengan dia
sekarang ni susah betol nak letak status kat FB
nanti kalau jumpa sesiapa yang fren ngan kita meti tanya
ko naper?
ko marah kat saper?
kadang2 tu niat utama lepas perasaan kat FB saja nak bagi bos bace
biar dia tau saya yang rajin ni selalu jadi mangsa kemalasan incas yang suka berkira
#incas la sangat

Hagak2 kalau saya lempang incas saya tu jatuh dibawah seksyen ape ek?
kadang2 geram ngan dia
dah la buto IT
cakap je pandai tapi zero..zero hoccay
dia la paling hebak ...  yer hebak kat seantero dunia
seolah-olah takde yang kurang kat diri dia
silap aribulan our PM pon kalah dengan dia
heeee..bila ingat sakit ati tau


hurmmm biar la...saya nak start keje la
malas2 sambil sakit ati kat orang tak guna jugak
sok2 saya jugak yang kena buat
babai la...IP dah banyak ni
c u.....

2 comments:

MayaYunus said...

Klu sume malas mcm incas ko...abih bungkus ipd tu puan oi...kita pikir berkat x berkat je gaji kita..udahh...

Anonymous said...

Bior jelah incas awak tu...nanti sendiri jawap le kat mahkamah akhirat ti...x leh wat pa dah....

makcik bawang