Thursday, July 31, 2008

EL

Walaupun pagi2 lagik saya saya dah kena tembak tapi saya x amik 'pot' pun. Dulik la lagipun bukan salah saya. Janji saya hepi dan bahagia gitu. Semalam saya EL. Iman kena demam selsema. Sian nengok sampai berair mata dia. Secara kebetulan lak kat N9 cuti Israk Mikraj. Dan semalam jugak saya gi cari umah baru. Skang nih pun mmg saya menyewa tapi umah skang nih kecik pastu saya x selesa dgn suasana jiran2 saya skang nih. Hajat mmg nak ada umah sendirik tapi tunggu dulu bila dah settle segala dan dah ada depan mata baru saya citer kat sini. Nnt kalu citer jer tapi non ado buat U all meloya lak.




ni la umah yg bakal saya duduk

Insyaallah minggu depan kot baru pindah kalu segala nyer settle dan menjadik. Umah yg bakal saya duduk nih kat area Senawang gak. Taman baru lagik. Kira nyer saya la penyewa pertama. Jemputla datang raya nanti yer. RAYA tau! Wah!

No comments:

makcik bawang