Wednesday, July 9, 2008

makan banyak

Ish...ish...ish.... naper la arini saya makan begitu manyak?? Sila jawab...

Memula pagi tadi bekpes ngan cucuq jagung + roti bakar. Pas pok pek... taip sana taip sini.... jalan sana jalan sini.... kul 11.30 pewot jadi lapor. He he he.... saya ngan As menjalankan misi dok lepak kat pantry tuk cari aper yg buleh dimakan. Yessss.... MAGGI! Bagus banget. Kiteorg pilih MAGGI tom yam. Slrppppppppppppppppppppppp kami mkn x hengat ok. Tedap gak MAGGI kosong. Klau ada telor nih best wo. Pas selesai MAGGI tu kami dok kat tmpt masing2. X lamer tu ting tong (bunyik msg). Hah Abe MZ msg tanyer nak kirim aper tuk lunch sbb maser tu dia kat Bangi. Pkir punyer pkir saya order nasik ayam. Wahhh... tadi dah hadap MAGGI pastu nasik ayam lak. Very the... la pulok. Ok la nasik ayam nyer. X baper sedap x baper x sedap.Huk??? Ni pewot raser kenyang giler dan harapan saya jgn la balik nnt saya 'ter'nak makan kat umah MIL. Kadang2 saya makan kadang x. Tengok aper menu aritu. Xpe2 Lax 5 kan ader. Pas mkn kompom uk.. uk.. balik aper yg saya mkn. Kalu x uk..uk... makner nyer jadi darah daging ler tu. TIDAKKKKKKKK ..

~ Hai la jgn ler jln jammed time balik nih. Ye la kan selalu nyer dok jer sbb ada org drive arini sendirik la drive. Plan saya pas amik Iman saya nak singgah kat Family Store @ saya gi Family Store dulu baru amik Iman. Tgk dulu la. Kang dlm bas pkir balik.




slrppppp




Fuh..fuh.. panas

Lunch nyer


Cak! ready tuk mamam
~ Isk..date masih x betoi



Nasik ayam


peace


windu kat seseorg ler

iklan ~>> congrats tu my fren As sbb dapat kuarters kat P18. Jeki baby dlm pewot tuh.Opppssssss!
* As, jgn luper laksa kedah hang tu.

No comments:

makcik bawang