Wednesday, August 20, 2008

balik -1

Saya nak share pasal xtibiti saya dlm bas sepanjang perjalanan nak balik Semban. Saya malas nak taip panjang2 so saya huraikan kat gambor jer la eh





Selain tido kiteorg makan. Tu pun kalu Misha ader bawak stok la. Kadang2 kiteorg borak2 sambil gelak kuntilanak. Pernah sekali brother kat belakang tmpt dok kiteorg tinjau tapi x cakap aper2. Agaknyer dia ngigau kot xpun gelak kiteorg masuk dlm mimpi dia.......




Tu.... Zain si drebar bas. Dia ni kalu bawak bas kadang2 mcm siput kadang2 mcm nak membunuh. * Alooo... Zain anak aku kecik lagik..... Tapi yg best nyer dia ni walau selaju maner dia bawak dia tetap cermat gitu.



Tol Kajang. Selalu nyer biler dah sampai sini saya dah hanyut dgn mimpi indah tapi kadang2 tu kalu ngantuk sgt atau pun manyak keje belum kuar Putrajaya saya dah hanyut.



Yeyyy.. dah sampai tol Semban. Tapi lum tentu lagi saya dah sedar kadang2 tu biler raser bas lamer jer benti baru tau dah sampai terminal....hohoho ..... baru kelam kabut tu yg kadang2 tertinggal barang dlm bas.

Misha ni sleeping partner baru saya. Mira dah tukar ke Semban *eksen ko Mira ..... : p
Saya ada janji kan nak citer pasal Mira. Nnt la x cukup bahan lagi la.

Oh yer pasal tambang bas RM170 tu ... saya dah dapat jawapan nyer naper bas kiteorg lagi mahal dari bas2 yg lain. Ruper nyer dia (ketua bas) kira 40 org bukan 45 org. Nak xnak harung jer la.....

No comments:

makcik bawang