Wednesday, August 27, 2008

enibesari

25 Ogos 2006 adalah tarikh saya dinikahkan. Dan otomatik nyer 25 Ogos 2008 adalah enibesari saya yg kedua.... Selang sehari pas besday saya. Senang Papa Iman sbb xyah nak bagi 2 kali adiah kiranya pakej la.. Wah.... tapi tuk dia saya yang rugi. Kena bagi 2 kali. Aikk... maner aci.... Sampi skang saya masih mencari-cari adiah tuk Papa Iman. Walaupun dia kater xde adiah pun xper tapi bagi saya adiah tu HARUS sbb tu leh wat kenangan biler dah tua nnt.

Semalam time lunch gi cari kat Alamanda pun masih x berkenan kat ati.... Tapi malam 25hb aritu ssaya dah blanjer dia makan. Kiteorg x dinner kat hotel pun.... kiteorg gi makan kat tempat2 yg ala ala jer. Tapi jenuh gak nak abiskan semua makanan yg saya order tu. Sori sekali lagi sbb xde gambor mase gi makan2 aritu. ikutkan saya nak ajak Papa Iman gi coti2 Mesia tapi x leh sbb dia membz jer... mcm tahun lepas kiteorg gi Bukit Tinggi. Maser tu saya peknen kan Iman 6 bulan. Siokkkk banget maser tu.... Tengok la kalu ader jeki lebih leh gi tahun depan lagipun Iman dah besor skit.

Meh la tgk gambor maser kiteorg nikah dan kawen.... sajer nak imbas balik...


maser nikah kat Masjid Paroi


dah sah


sanding kat umah saya


pelamin




time tukar2 baju


dup dap dup dap....



Banyak lagi tapi kalu U all nak tgk U all leh scroll ke bawah sbb kat situ ada slide gambor maser saya kawen. Nnt kalau saya ingat saya tepek gambor maser sanding kat umah belah laki. Mak andam yg buat muker saya jadi bertambah cun ni kawan Mama jugak dan of course ler dapat diskaun. Heh....

3 comments:

min minna said...

mga bhgia smpai akhir hayat..xlas dr aku n famili

Anonymous said...

Salam ina...
Thks atas ziarah. Selamat ulangtahun perkahwinan ya... Semoga seri dan indah dalam rumah dan atas tangga akan kekal sehingga bila-bila... InsyaAllah...

attyfir said...

happy belated wedding aniversary..semoga bahagia selalu

makcik bawang