Friday, August 8, 2008

Huh



Semalam mmg mcm bengong. Disebabkan belah petang saya nak bawak Iman gi klinik so saya amik hapday jer. Saya kuar awal lebih kurang kul 11.30 sbb nak cepat sampai Semban. Mcm xdo.... serupa saya kuar kul 12. Tunggu bas dekat sejam pastu mcm beser bas metro ni abis dia pusing satu Putrajaya. Tu dah sekian pastu kena diri lak sampai ke Serdang berhimpit-himpit lak tu. Huh! mmg hazab.... U all tau dalam org dok bersesak-sesak tu ada pulak adegan Mohabattein * betoi ka ejaan dia??...gasak la.... Saya bukan nyer jeles tapi agak2 la beb. Awak tu bertudung...bikin malu sajork... lagi org pandang lagi sakan dia berpeluk dah sampai tahap mcm nak cemolot lagik.... nak kater bas sejuk x la pulok.........

Biler org pandang buleh lak cakap " pandang2, org dah kawen la..."

Huk aloh statement paling 'seng' di abad ini. Kalu org dah kawen sekalipun xde cenggitu. Wei...kalu nak ber*m*n skali pun gi jauh2...

Ingatkan bengang takat tu jer. Ruper2 nye bersambung sampai ke stesen KTM. Buleh pulak komuter delayed sampai 15 minit. Pastu berenti bukan nyer dekat platform yg sepatut nye. X pasal2 saya kena jadi Ellyana. U all bayangkan saya kena berlari dgn kaki ayam semata-mata nak kejar komuter yg nun berenti kat platform seberang sana. Giler....mmg keje giler... kelakar pun ada... maser tu saya mmg x pedulik lagi. X kan la nak lari pakai high heel. Dari malu sbb jatuh depan org ramai baik saya berkaki ayam. Mmg ramai org time tu sbb komuter nak ke Rawang pun delayed.

Dalam komuter lak kena berdiri....* adoiyai..ni mesti Misha x mandi pagi..Ahak..sowi Misha...

Yg jadi bertambah nyer kebengangan saya ialah dorang buleh letak beg kat sebelah. Mcm la dorang bayar tiket tuk beg skali. Budus...bengong... Nasib baik berdiri kejap jer..

dah berdiri pun sempat lagi....


Yg baju ijo tu la Mira sleeping partner saya. Dia baru jer naik keje. Nnt saya citer pasal dia lagi...tungguuuuuu.................

1 comment:

ietams said...

byk tul cabaran & dogaan ko sub..

makcik bawang