Wednesday, August 13, 2008

kerajinan telah melanda

Wa...tajuk....



Menjak pindah umah baru ni saya dah rajin balik * selama ni malas ker?? Sebelum balik semalam saya gi intai2 kat myresepi dot com sekali nampak ada sardin kicap la...terliur kejap * giler kuat makan aku nih



Hah apa lagi balik tu saya bgtau kat Papa Iman yg malam ni saya nak masak. Dia mcm x caye jer. Eleh...mcm la bini dia ni xtau masak...cumer kadang2 penyakit 'M' tu menular kat tulang putih ni...heh ; p

Saya ubah suai skit resepi ni ikut tekak saya. Saya nama kan resepi ni sardin kicap pedas.....




bahan2 tuk wat sardin kicap pedas
- limau tu ganti asam keping or asam jawa

note : saya buh kentang tapi luper nak amik gambor kentang



saya selaku duta kicap kipas udang



dah siap



ni la menu kami laki - bini mlm tadi
tu kacang botol dah kecut ibarat teratai layu di tasik Putrajaya


Amacam terliur x????? Papa Iman tambah sampai 3 kali.I likeee........

3 comments:

ietams said...

sedapnye.. tambah lapo perot yg sedia lapa niii

azib haiqal said...

lor sedapnya...petang ni aku nak wat plak..wakakaka
tq coz bagi idea

ina's said...

ko mmg mira

makcik bawang