Tuesday, August 19, 2008

kuih raya

..." mintak mak kuih sepotong...."
..." saya mahu makan kerna perut kosong...."
..." selamat hari raya...."

Aiceh, poser belum dah heboh nak raya. Of course ler kan sbb saya nak promote kat sini kuih raya yg mama saya buat. Mmg ni la keje saya tiap tahun tolong jualkan kuih raya. X amik untung pun cumer amik upah jer...hihihi aper punyer anak daaa...eh tapi itu maser saya zaman ramping la ni saya tolong dia ikhlas seikhlas ikhlas nyer....wah!!!! Maner tau untung kuih tu 5% leh masuk kat akaun anak saya Iman.... cit!kuang ajaq!!!

Kalu U all berkenan, leh la tempah kat saya samada YM or email sajerk kat >>>>> putri_busyuk@yahoo.com.my * hep jgn gelakkan namer tu eh... babab kang. Wop! untuk area Semban saya leh antar terus ke pintu rumah anda tapi yg kat area Lembah Klang sila datang ke opis I. Ada faham!!! Drebar saya leh antar dan amik dari keje ker tau. Hal antor mengantor kuih raya tu saya sendirik tanggung...ok...Lagipun minyak lagik tol lagik. HARUS ku berkira..


Ni senarai rege kuih-kuih ni....

Tart Nenas - RM38/100 bijik
Almond London - RM38/100 bijik
Mama Carey - RM34/100 bijik
Badam - RM30/100

Leh jugak kalu nak buat 2 bekas 50/50. Yer la kan maner la tau U all ni menantu terbilang 50 tuk mak sendirik 50 lagik tu MIL. Di jamin sedap sbb bini Cat Farish pun order kat saya tau... *Promote secara poyo..uwekkk

Kalu U all rase bapak mahal sila la buat sendirik. Cuber U all bayangkan maner nak taman nenas tuk dijadikan jem, tanam gandum lagik pastu nak dijadikan tepung....huhuhu banyak keje tu.... : p *promosi secara halus....

Sekian... saya selaku Duta kuih raya cap mama saya... belilah buatan Mesia...tenkiu





tart nenas yg cumel cam saya
tedappppp.....


almond london & badam


sample ni saya gantung kat tmpt saya saper nak tgk mai kat tmpt saya

note : Rege ni mmg munasabah sbb saya dah survey antara P'jaya dan KL sbb rege kat KL munasarawak : p

1 comment:

min minna said...

ko lmbat tepek sapa suh..?? ada dah order ngn org len..uwaaaaaaa

makcik bawang