Friday, August 29, 2008

misi

Misi saya ni bukan misi kat klinik tau. Misi saya kat sini ......


Kat maner ni? Ni kat sebelah tapak pasar tani depan MOF nun. Tujuan utama saya ke sini sbb sajer gatal2 rejister Celcom tuk dapat enpon free. Tu namer nyer org xde keje. Sebelum ni saya pakai Maxis dan memandangkan Papa Iman pakai Celcom, saya pun miang2 keladi nak pakai line Celcom gak. Murah kater nyer kalu Celcom-Celcom ..... x kuar satu sen pun cumer bermodalkan ayaq liuq dan wajah nan cun.


Ni ha enpon yang saya dok kebuloq sangat sanggup redah panas. Gilak betoi.... Enpon jenama Vodafone 526. Fungsi nyer ader camera dan yang lain saya x godek lagi. Akceli saya minat yg jenama Phillips tapi dah abis stok. Saya raser nak bagi kat Papa Iman la sbb sampai la ni saya x jumper lagi hadiah enibesari tuk dia. Kira buleh la kan???kan??kan??? Ceh buruk perangai. Nnt saya balut la cantik2 pastu bagi kat dia sambil cakap :-
"hepi enibesari abang.... luv U...." heh....
Memang buruk perangai....

No comments:

makcik bawang