Monday, August 18, 2008

wiken - Sabtu

Wiken aritu xde gi maner2 sbb Papa Iman keje. Lagi pun umah tu lum 100% kemas lagi so saya amik peluang kemas aper yg patut... Selain xtibiti ngemas ada jugak xtibi menambahkan inci pewot nih.... Saya call Maksu Iman suh datang umah tuk abih segala makanan yg saya masak... Yer la dah masak tapi Papa Iman asik membz keje sampai biler saya suh balik makan dia kater xtau lagik.... bengang jer kan....

Ok meh tengok aper yg saya masak maser ari Sabtu..



nasik ayam.... tedappp tau (ceh puji diri sendirik)



air oyen... klau poser ni kompom meleleh ayaq liuq...


Dah abis sepinggan baru Papa Iman balik... * raser bersalah la tu... tapi saya suker sangat sbb abis jugak nasi ayam tu...


Sambil masak kena gak pantau si bujang tu sbb kadang2 dia suker wat 'sopomen' kat dlm walker ...kang x pasal jer...



mak aih siap liuk lentok



Lor Iman nape tercengang tu....

1 comment:

ietams said...

alalala comelnye si iman lentok gitu..

makcik bawang