Wednesday, August 27, 2008

Yassin

Ahad 24 Ogos 2008 bersamaan ngan besday saya Mama ada wat majlis bacaan Yassin. Ni pun kebetulan * cit baper banyak kebetulan daaaa.... sbb kat taman Mama saya tu mmg ader group Yassin tuk geng ppuan. So mlm tu turn umah Mama. Nasib baik saya dah baik dari demam. Klau x kompom melepet jer la. Majlis bacaan Yassin tu dibuat pas Maghrib. Menu malam tu ringkas tapi menyedapkan... Sori sbb saya sempat nak klik klik gambor makanan satu persatu. Yang sempat cumer ni ha....








Menu malam tu .... mee rebus jawa, nasik goreng, cekodok jagung, cekodok pisang, bubur pulut itam, sup tulang dan buah. Saya hanya jamah nasik goreng jer sbb masih xde selera makan.







sebelum bacaan Yassin dorang marhaban dolu






soru time.....

Saya x dapat nak amik time dorang bacer Yassin sbb ada makcik yang melatah. Maser marhaban tu pun ader yg jerit "kilat...kilat...." *Huk alah.....




Mama selaku chef dan Maksu Iman selaku 2nd chef dan saya....??? Heh of course ler selaku pengelat...

No comments:

makcik bawang