Thursday, September 11, 2008

gi berubat


Hihihi...sajer letak tajuk tu. Akceli saya bukan gi berubat sbb saya sakit ker aper saya gi ubat 'ketensenan' saya. Saya gi kat sini.....
Saya gi ber4. Mcm beser.....rempit ler.... Tapikan....bapak ramai nyer org. Q nak bayor pun panjang.


Saya jadi luper yg umah saya kat Semban dan saya balik keje naik bas. huhuhu camno??? Bergendong tu nak bawak. Kompom Papa Iman geleng kepala sambil kater "ni nak keje ker nak shopping?"


tu dia aih.....

Saya beli ikan siakap 2 ekor. Murah gilersssss....sekor RM2.99 tu sbb saya amik 2 ekor. Nnt nak buat masak sweet sour. Ush...tedapppppp...




Misha ngan Yati mcm PATI
Biler masuk opis jer tensen saya dtg balik * alasan...
Raser nyer saya kena gi Alamanda ker, KLCC ker, x pun balik terus leh x??? : p
Dah...dah.... saya nak siapkan keje dulu tau. Ni pun lum solat lagi. Daaaaaaaa......hi

No comments:

makcik bawang