Tuesday, September 2, 2008

kisah Jumaat

Mcm yg pernah saya bgtau umah saya xde line tenet dan hanya harap nak apdat blog kat opis jer la. So banyak la citer tergendala. Tu baru cuti 3 ari kalu 4 tahun mau nyer berlambak-lambak. Isk..sian la hai... xpe janji ader citer...

Jumaat lepas (29.8.08) maser balik saya tumpang Misha. Secara kebetulan aritu dia bawak keta so saya pun mengendeng-ngendeng nak numpang. Sambil borak sambil dengar bajet '09 kat radio. Sekali Pak Lah umum bonus sebulan gaji. Kiteorg pun HOREYYYYYYY..... nasib baik org x dengar. Kalu x sah2 org kater kiteorg ni gilak. Eleh... bukan saya jer mesti org2 gomen yg lain pun berHOREY sana sini kan....Jgn nak tipu.... bulan poser ni dosa tau .... : p

Sekali kat Nilai * yer kot jammed daa...

Misha : Na, kamera2 leh masuk blog
Saya : Ok ...ok... jap

Ohhhh.... sekali ada keta yang tayar nyer malatop laaaa..... Hah hambekkk .... montot bertemu montot. Sian kat awek tu pucat x berdarah muker dia. Aper x nyer dah la tayar malatop pastu montot lak kena cium. Hep! Montot keta eh... Kalu saya mau nyer meraung kat tengah2 highway tu. Tu je yg buleh saya buat. Pastu cuber bayangkan lak yang kedit dah abis atau batery dah 'kong'. Huh! Naya....Hah pastu bayangkan time tu tengah malam. Huwaaaaaaaaa... xnak....

No comments:

makcik bawang