Wednesday, September 3, 2008

mahal

Telan air liur saya bile bayar tuk lauk ni >>>>>

U all tau baper rege sekor ikan talapia masak sambal ni??? Sekali dia kater 4 hinggit daaaa...

Wahhhh... menggigil raser yer time kuarkan duit tu. Bukan kedekut tapi bior betoi yeop! Mencekik tul. Pastu cari lauk lain kat kedai lain lak. Maner tau lagi murah dan berbaloi. Sekali......


daging masak kicap dengan rege 2 hinggit. Celah gigi ok....

Hai la... sabor jer la. Kalu ikutkan ati, saya lebih rela masak sendiri tapi aper kan daya sampai umah dah 6 lebih. Camno tu??? Mcm tahun lepas masuk umah jer ngam2 azan maghrib. Kalu nak masak pun tggu wiken. Buleh bukak poser kat umah parent @ MIL tapi segan la kan xkan tiap2 ari nak nganga ajo. Kadang2 leh la.....

Raser nyer saya xtau lagi. Kalu ok saya bgtau klau x ok pun saya akan bgtau. Tapi sori la nak beli tuk kali kedua.



Hemmmm.. moral of the story.... balik ni gi kedai pastu siang segala ikan, ayam, sotong, udang dan segala menda tuk masak besok. Sebelum tu set dulu dlm pala ni aper nak masak dan bile balik terus bersilat.


2 comments:

min minna said...

ok ler tu lauk ikan talapia rm4..ko nak suh pakcik tu juai baper..? ngada tul..

ina's said...

diam la ko maya :p

makcik bawang