Tuesday, September 2, 2008

X sampai ati .....

Saya ni U all, mmg x sampai ati kalu nengok org tua yg menjual. Sian jer nengok muker dorang tu. X kisah la depa nak menipu ker or depa ikhlas saya ttp x sampai ati.

Saya jumpa pakcik ni maser tgh bekpes kat Stadium Paroi. Maser tgh siok siok berborak ngan Papa Iman tetiba dtg hamba Allah ni ..........





Menggigil-gigil tangan pakcik ni, tu yg buat saya lagi x sampai ati. Tetiba sayu jer kan... isk..very the emo la pulok. Saya bisik kat Papa Iman ....

" Bang, beli la satu ....sian pakcik tu"

Papa Iman yang mmg dah tau saya ni jenis cepat kesian kat orang terus jer beli. Hah hambek... sekali dua dia beli. Alaaa.. lagi pun satu baru jer RM3.



Ni la menda yg pakcik tu jual. Alaa... yang buleh gantung kat keta tu... ada kalimah ALLAH-MUHAMMAD.

Moga2 pakcik tu dilindungi dan murah rezeki ..... Amin...

No comments:

makcik bawang