Friday, October 31, 2008

Ala-ala Eric Leong

Saya maleh nak taip panjang2 so U all tengok la eh gambor2 ni.
Oh ya! gambor2 ni nak tunjuk yang kiteorg tgh gigih nak men'tatik'kan opis kiteorg.
Yer la kan kat ader pertandingan opis tercantik kater nyer...yer kot kalu x silap saya la... sbb saya x bacer pun memo tu.




Tu...2 org kuat. Nampak x bunga kat kiri-kanan Abg MZ tu...ehem hasil dari tangan I ler tu.. : p




Yang ni tempat Yati.



Yang ader tong sampah biru tu tempat As. Dia kena dok sebelah saya sbb senang nak ber'pssst..psssttt..'
Bilik KakPah saya luper nak snap dan of course ler KakPah ader bilik sbb dia kan PA.





Eheh....ni pulak tempat I ler.....
Rasa nyer potensi nak menang tu susah sikit la sbb banyak lagi opis yang tatik2. Maner yang ader kolam la...ader air pancut bagai la... X pe janji saya enjoy keje kat sini.

No comments:

makcik bawang