Friday, October 24, 2008

Arini

Arini rileks...serileks...rileks nyer.....

Arini gak ader jamuan raya kat Kastam ni.
Sementara tengah tunggu jamuan start, saya dok layan hot fm * yerla kan rating hot fm lagi tinggi dari Era.

Arini gak kat Hot Fm ada segmen mengimbas nostalgia 80-an. BEH....beh giler layan lagu2 80-an ni. Kalu tahun 80-an ni time tu zaman saya tengah nak membesar, zaman comot dan zaman bajet. Bajet cun ler...

Tetiba kan gian nak ber 'karok' mai. Seingat saya last saya ber'karok' maser saya mengandungkan Iman 6 bulan. Beser ka kat Ruby la tmpt saya ber'karok'. Huhuhu siok giler....

Skang x leh lagi sbb ader anak kecik. Rosak budak tu nnt. Saya ni jenis x sampai hati nak suruh orang jaga anak kalu semata nak berfoya-foya. Kompom non ado mood.

Ni antara lagu pilihan saya :-

* cinta - jac feat Misha Omar
* bertakhta di hati - faradhiya
* tak tercapai akal mu - ellyana
* lagu cinta lagu jiwa - mawi feat m.nasir a.k.a Ina feat En. Abdul Hadi : p
* lagu2 80-an mcm lagu Janji manismu, kau kunci cintaku di hatimu

~ Raser nak gi beli microfon la. Buleh melalak kat umah.

.. oh sayang...engkau la jejaka idaman...
.. aku la yang selalu menanti, menyayangi...
.. seperti embun dingin di pagi hari...

* aiceh...tetibe nyanyi lagu Raja Ema.. lalalalala...



note : sekarang kat Hot fm tengah main lagu Francessca Peter -sekadar di pinggiran

No comments:

makcik bawang