Tuesday, October 7, 2008

menggedik-gedik ngan KakLang

Pas ngemas2 dan kuar segala hadiah kawen KakLang jemput saya. Yer la kan tahun ni turn Papa Iman *suker la tu encik Papa

Sampai umah MIL saya pun tunjuk kerajinan saya *ceh...hak pui...

Tolong kacau rendang, tolong wat kerisik, tolong basuh pinggan, tolong raser makanan *opssss!!!!!heh
tolong memekak. See..banyak tu saya tolong. Semangat raya la katakan...

Pastu saya ajak KakLang gi beli barang nak wat soto tuk menu pagi raya. Of course ler saya yang masak. Naper??? x cayer????




Kite org gi Family Store ajo. Kat situ semua ader. Mak Pak jer xde jual kat situ.



Air gas kena beli sbb malas nak bancuh air gula. Satu peti tuk MIL satu peti tuk saya. Sunquick yang dapat free tu saya simpan tuk raya aji. Leh ker??? ngeh ngeh ngeh....

Kunun2 pas gi Family Store nak gi Param tapi hampa...sbb depa dah cuti dulu. Yang ado cumer org jual tilam dan munger api. Cit...

Bukak poser aritu meriah bangat sbb semua adik beradik in law saya ader berkumpul. Termasuk gak beras2 saya (biras). Iman eksen semacam sbb semua orang asik dok layan dia. Poyo la ko Man...

No comments:

makcik bawang