Wednesday, October 8, 2008

Raya kedua

Raya kedua saya x gi maner2 pun kecuali gi klinik.
Dari kul 11 (lebih kurang kot) orang datang serbu umah mertua saya terus bawak ke petang menjelang maghrib.

Sekali ramai tu depa serbu. Habis jari jemari ku ini tau....ceh...kater menantu mithali...ker hantu tali??? Maner2 la...

Tapi walau penat tapi saya raser siok bangat. Sebab aper...sebab dapat collect duit raya tuk Iman. Keh..keh..keh....



Sehari suntuk saya, KakLang dan Pija (biras) jadi orang dapur. Gambar kat atas tu maser kiteorg tgh masak tuk makan tengahari. Saya masak kat dlm tapi KakLang masak kat luar. Senang dan cepat.
Sorang2 dimestikan masak satu lauk. Saya masak sup ayam ngan telur dadar, Pija masak sayur kambas goreng dan KakLang masak sambal udang.
Dan...akhir nya lauk2 tu licin....

No comments:

makcik bawang