Tuesday, October 7, 2008

Sebelum raya

Sian kat saya dulu sbb citer sebelum raya baru nak apdat.

Yer la kan umah saya xde line tenet pastu xde lappy bagai. Yang ader kat umah tu timbang air, kon, baldi dan segala kelengkap nak wat keje kotrak. Of course ler laki den kontraktor... kalu laki den engineer ko atau yg bersangkut paut ngan keje IT dah tentu citer minggu depan saya dah apdat dulu. Errrr... buleh ker????? (sambil gosok dagu)

Kan kat entry dulo saya ader citer yang saya tgh mencarik kasut. Dan.....akhir nyer jumpa gak. Bukan kat parkson tapi kat Jasko. Huhuhu puas ati dan menjadik la raya saya tahun ni. Kalu x postpone raya tahun depan
: p



Keh keh keh gambor Papa x nampak ....

Dah dapat kasut sepasang, baju selai saya bawak Iman main menatang yg masuk syiling 50 sen ni







Pas main menatang ni dia bantai menggeliat x mo turun. Amboi dia tu.....beser dia....(sambil besorkan mata yang x baper nak besor)

No comments:

makcik bawang