Monday, October 20, 2008

tetamu...

Sabtu lepas, saya ader wat open house secara kecil-kecilan ajo. X de khemah bagai. Sori la sesape yang saya x jemput. Jemputan saya pun sekadar tuk kawan2 rapat...

~ isk..nak taip apo yo...tetibe acik blur...

Saya mmg dah arrange kan time biler kawan2 huhahuha saya datang dan biler pulak kawan2 ala2 sopan datang.

Tuk yang jenis gelak2 kuntilanak dan giler2 saya dah arrange suruh datang dalam kul 1 gitu. Bukan aper senang nak gelak2 sambil kutuk mengutuk. Xde la yang terkecik ati bagai.

Tetibe kan henpon saya berbunyi tanda ader sms masuk. Dalam ati ni kater ni mesti Zulie ni. X jadi datang kot *kater ku bersangka buruk

...Kita otw g umah awak, apa trademark ye? - vp

Hah! bior betik.... saya pun terus dail nombor Zulie 019-xxxxxxx.

Saya : Woi, Zulie VP baru sms aku bgtau nak datang
Zulie : Yer ker?? Semalam aku dah pujuk dia suruh datang umah ko

~ dialog yang lain acik lupo

Dan terjadi la acara membalas sms tuk bagi direction tuk ke umah saya.

Siyesli U all, saya mmg x sangka sebab dia nak datang umah saya. Segan pun yer. Dah la saya masak ala kadir (kadar) jer.

~ terima kasih Zaimah a.k.a Viruspadu sbb sudi datang umah saya. Len kali datang lagi yo...

Biler VP dah ader otomatik saya jadi ala-ala sopan gitu sbb dia pun biler cakap very the lembut ajo. Gelak pun sopan gitu * bukan nak bodek eh...

Ah...tengah blur ni...U all layan jer la gambor2 ni. Malas nak taip panjang2




saya ngan kawan lamer yang dah 7 tahun lost kontek..Noraini

note : gambor lain xdo. Gambor makanan pun xdo yo...acik bz ler ..

Kul 10.30 malam baru settle. Alhamdulillah makanan pun abis. Xde yang saya sedekah kan kat tong sampah. Walau capek saya puas ati.

Tima kasih semua sbb sudi datang... mintak mahap banyak2 kalu ader yang terkurang atau x menepati selera korang *ikut suker ati acik la kan nak masak aper ; P
Tocey...tenkiu...vanakam... * bahasa lain xtau....

1 comment:

viruspadu said...

terima kasih jemput saya

uols sempoi

i like!

makcik bawang