Tuesday, November 11, 2008

doakan saya

U all tau kan saya baru jer kompom
U all tau x, tadi saya baru dapat call dari tingkat 9
Esok saya ada ujian kederasan menaip
Ujian yang menentukan kenaikan gaji saya
Kalau lulus, saya dapat 4 kenaikan
Otomatik acik kayo!

Doakan saya eh...dari minggu lepas saya asik praktis ajo
Tapi still x capai wpm(word per minute)
Patut nya kan minggu ni saya ader kelas trengkas
Tapi saya tunda next year
U all nak tau x kalu buleh saya nak jadi PA
Senang jaga sorang bos
X gitu Maya???

Saya memang ader amik trengkas tapi GAGAL
Sebab aper GAGAL?
Sebab kemaruk bercinta ngan En. Abdul Hadi a.k.a lakiku
Tapi aper2 pun saya kena pelan2 kayuh x buleh gopoh
Aper2 pun jugak saya bersyukur bangat sbb dapat keje tetap (gomen)
Kalau U all nak tau, dek teringin sangat nak keje gomen, saya mintak ajo aper2 jawatan kat gomen ni
Maksud saya yang setaraf dan sewaktu dengannya la....
Dari PAR, PAP, OMPD, TYPIST , PTPO dan segala la...kecuali drebar la
Dan sekarang dapat walau jawatan TYPIST yang terhormat
Janji keje tetap kan

Heh! ape yang saya merepek ni?
Aper2 pun DOAKAN SAYA OKEH
Ader jeki saya belanja U all secara bergilir-gilir yo
InsyaAllah....

4 comments:

FaizFarwizah said...

semoga impian jd kenyataan..usaha lg..jgn putus asa..memula rasa susah..bila dah saksess..segalanya akan rasa mudah..

aminn.. moga kejayaan berpihak pada ko sob..

beloved said...

semoga berjaya...yang penting ada usaha, semangat dan kesabaran...

Chaio!Chaio!Chaio!...

ietams said...

gud luck my pren..

min minna said...

i wish u luck..x kisah pelan2 pun..yg penting usaha tgga kejayaan..dah berjaya sok..len lak cito eh..

makcik bawang