Monday, November 3, 2008

kezutan

Pagi2 lagi saya dapat kezutan dari As. Wah! As bagi saya hadiah la...hihihihi acik suko...Apakah itu?? huhuhu wat surprise jer tau As ni. Biler tanya kater nyer hadiah besday ngan enibesari aritu. Kira belated la ni...xpe..xpe..i like.... Ingat nak bukak kat umah tapi hati ku ini meronta-ronta suruh bukak la ni jugak. Kalu x mau nyer meroyan sampai petang.





Harus bergambaran dulu sebelum bukak hadiah.
Dup dap dup dap....





Haaaaa...................Wahhhhhhhhhhhh! I likeeeeeeeeeeeeeeeeeee very much........adeh..terharu acik...
Pstt!! b4 ni saya ader bgtau kat As yang saya kenan banget ngan menda ni. Pasni selalu la nak bgtau kat dia menda yang saya kenan. Mana tau kan!




Dengan poyos nyer saya pasang. Harus la jaja kat blog kan. As...tenkiu very...very...very..much.... akceli saya ader gak surprise tuk dia tapi menda tu saya nak bawak besok. Aleh-aleh dia yang bagi dulu. Ok la tu.... Muaaaaahhhhhhhhhhhhhzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz untuk As. ]


note : jimat duit acik... : p

No comments:

makcik bawang