Friday, November 21, 2008

lambat

Huhuhu...arini saya masuk opis lambat dari biasa
Saya naik komuter dari Semban pastu turun kat Serdang pastu naik bas Rapid KL terus ke Putrajaya
Kenapa saya lambat???
Adalah....rahsia *cit!poyo
Hah!Jangan pulak ader yg kata mlm tadi ujan...pastu lak mlm Jumaat....bla..bla..bla..
Xdo makno.....

Ok la..saya bgtau..sebabnya....saya malas gi meeting ni
Kawan2 opis sila jgn pecahkan rahsia yer...nnt saya belanja lolipop..
Sebab apa saya malas nak gi???
Ntah...memang saya malas la...... *ok x alasan tu?
Xpe dah ader sorang dari wakil bahagian saya ni, ok la tu kan



Otw pi stesen KTM


Dlm bas Rapid KL


Sampai opis kul 9.50 dengan muker x bersalah....Sekali sekala xpe kan..

6 comments:

min minna said...

aku jeles jerk ngn hidup ko..mcm x der prob jerk kan..gamaknya ari2 ko bes laa..masuk lmbat x per; g makan pun x per..hai bes giler

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

uih..jauhnye g keje..naik ketapi..naik bas huhu...

ietams said...

sub, pesal tak bgtau ko kat serdang td? leh gak la aku ngantor kan ke kastam nun

ina's said...

sila bacer msg mu wahai zulie

said...

dalam bas pun sempat ambik gambo...

kekkeke

=]

ina's said...

inas:yanie -eheh :D

makcik bawang