Wednesday, November 5, 2008

menu dinner-semalam

Mungkin terlambat dah kot saya nak citer pasal menu malam semalam.
Yer la kan kalu apdat awal2 orang kata nnt makan gaji buta lak.
Non ado kojo..asik layan blog jer...
Balik dari keje petang semalam saya singgah pasar malam kat Ampangan.
Papa Iman nak cari ikan air tawar
Alang2 baik saya cari lauk untuk dinner
Lagipun saya ada hutang ngan kawan2 kat opis ni
Depa nak rasa gulai daging salai, kata nya

So... ni la menu untuk dinner kami laki bini





Gulai daging salai ngan ikan putih + ikan baung goreng
Tedap tauuuu..nak pulak ada nasi panas
Hem...bertambah jugak la inci kat pewot ni




'Mat Kacau' selaku penghias blog ni
Selebih lauk tu saya bawak gi opis
Makan ramai2 lagi siok
Untuk Papa Iman saya dah tinggalkan semangkuk
Kata nak jadi isteri solehah, kan

2 comments:

ietams said...

sedappnyerr!
bio lantak le pe org nk kate

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

makcik bawang