Friday, November 28, 2008

sini la...




Yer....kat sini la saya gi abis kan waktu2 boring saya
Nasib baik ada jualan Puspanita kat AG
Memandangkan opis saya ni berjiran ngan AG kan so xpayah la susah2 nak naik bas ker
Nak merempit x buleh dah sbb rakan rempit ku si As tengah sarat bawak budak

Betoi la kata orang shopping adalah terapi yang paling berkesan sekali
Hilang segala boring sedunia saya tu
Raser siok jer
U all tau, ingatkan kalau turun awal xde la umat2 manusia yang nak cuci mata atau cuci duit depa tapi depa lagi awal turun dari saya
Cis...memang tau









Ada jugak la saya borong tudung, barang tupperware dan jugak baju tido untuk Iman
Mcm Iman ni x buleh nak pakai baju2 berjenama kalau dok kat umah sbb mesti cepat kotor
Lagi senang bagi pakai baju cap ayam mcm baju power rangers ker, xpun gambor burung dok bertenggek kat dahan pokok
Errrr....ader ke hah gambor burung tu???
Eheh..maner ader....

No comments:

makcik bawang