Tuesday, November 25, 2008

tag lagi

Ni tag dari Maya

Sila layan



A - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia.

* satu sekolah ngan saya
* satu dorm ngan saya
* katil sebelah menyebelah ngan saya
* kecik dari saya
* pendek dari saya
* bersuamikan En. Azri dan dapat baby Mia yg cute
* saya kenal ex dia ...I (bukan nama sebenar)
* dok kat flat pensel presint 9
* pimple dia lebih sikit dari saya
* moody (ni saya copy dari blog dia yer)...

~ Maya..sori naik lori..pagi2 aku dah kutuk ko

B - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself.

* baik hati
* cun
* jelita
* pemurah
* bijak
* sensitip
* suker pendam sesuatu kalau terasa ati... *tu contoh
* cepat sejuk ati
* boros sikit
* kuat makan

~ 5 yang teratas tu jangan ader sesaper yang nak menafikan yer... saper lagi nak puji, kan

1 comment:

min minna said...

kutuk la ; aku pe de hal; wakaka; ko kalu bab puji diri sndiri mmg org len x leh lawan kan..kuikui

makcik bawang