Thursday, November 20, 2008

tejukkkk...

Nak apdat cam malas ... nanti la....
Malam tadi kan ujan *tempat U all xtau la
So ke'tejukkan' nya terbawa-bawak sampai kat opis...
Saya ni kalau dah 'tejuk' otomatik penyakit 'M' menular kat urat belikat ni dan akan berleluasa ke tulang putih
Huhuhu..nasib baik time sampai opis non ado orang lagi....
Biler line dah clear, xtiviti saya adalah ukur meja yang sampai arini saya xtau berapa 'cm' kah meja saya ni

Daaaaaa......ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz..... * kul 8 kang baru bangun

Planning arini

Bangun jer terus gi tapau tuk bekpes, pastu sambil bekpes gosip2 dlm pantry, pastu dok depan tenet sign in msn chatting ngan Zulie, pastu..errrrr.....sambil chatting berforum kat mesra.net xpun tinjau aper offer untuk this week kat semua supermarket,errr......kalau ada keje wat keje tanpa bantahan, pastu......gi toilet sbb maser bekpes banyak minum dan makan, pastu borak2, pastu gi lunch pas lunch tido sementara tggu nak solat kalau rajin solat awal kalau x kul 3, pastu 'tacap' muker, then buat keje lagi (kot ader) pastu buat aper yg patut cm apdat blog ker dan last sekali 4.30 petang....ca..alip...but...(berambus)

Sekian, xtiviti saya arini... U all cayer x?????

1 comment:

FaizFarwizah said...

fulamak aiii..bz tul ko ek.. cehh

makcik bawang