Tuesday, December 9, 2008

Aidiladha

X terlambat lagi kan saya nak ucap
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA @ HARI RAYA KORBAN
MAAF ZAHIR BATIN
Yer la kan, nak ucap minggu lepas x dapat sebab masalah kebengongan
Raya aji tahun ni saya x kemana sbb sepanjang hari ujan jer
Cumer saya balik Kuala Pilah tapi itu pun sekejap jer sbb nak elak jem kat bukit putus
kunun nak elak tapi kena tempuh gak
U all layan la gambar2 yang saya tepek kan ni eh
Malas la nak cerita panjang2





ni antara juadah semalam - lemang, lontong, nasi impit, rendang ayam, kuah kacang ngan puding laici






sendiri gi korban sendiri bersihkan....



Ni maser kat kampung Kuala Pilah. Geram jer tengok keletah budak 2 orang tu

Siyesli saya memang makan banyak
Huhuhu..bertambah la berat badan saya...

No comments:

makcik bawang