Monday, December 22, 2008

besday iman part1

Besday Iman part 1 ni buat kat umah nenek
yang part 2 pulak kat umah Uwan
Bior adil dan saksama
next time baru buat kat umah sendiri
lagipun majlis besday Iman ni saya buat antara family jer
xde jemput jiran tetangga atau kawan2
Acik maleh nak masak banyak2
lotih la....


Oh yer...besday part 1 ni buat maser ari Sabtu malam Ahad


ni kek blueberry untuk Iman
tapi paberet Papa Iman




besday boy suap naget kat ibu

untuk Papa pulak


Iman dah besar....


Iman ngan nek cu yang membuyung
sori la ek..gmbor makanan x amik
bukan xnak amik pak-pak sedara saya yang buta IT tu kutuk saya
Depa kata gambor makanan pun nak amik
biler saya kater untuk blog
depa xtau blog tu aper...
ishhhh...kesian....
Malam tu saya buat mihun sup ajo
paling ringkas dan senang




........ sambung part 2

4 comments:

alamanda said...

hepi besdei iman.

ina's said...

tenkiu kak ummu

said...

sedap nyer kek iman..
acu yanie nak sikit bleh?
heehhehe...
sah2 kak ina jawab...tinggal kotak jer dak yanie uit...

(^_^)

ina's said...

inas:yanie-next year la acu yanie :p

makcik bawang