Tuesday, December 2, 2008

meh mengumpat

Untung jugak ader blog, kan
Buleh share suka, duka, geram,bengang dll
Entry pagi tadi, saya dalam keadaan mood yang sungguh baik
Sekarang ni pun masih baik lagi
Cumer saya tengah bengang campor ngan raser nak tumbuk jer sorang umat ni
Kalu U all ni pembaca setia blog saya ni, U all mesti kenal saper tettt...
Kat entry dulu2 ader citer pasal dia


Ok bior saya citer sikit pasal dia
tett.. ni berstatus kumpulan sokongan (saper keje gome tau la)
Dia ni kepala hangin
Yang buleh bikin saya jadi hangin dengan perangai dia
Kadang2 saya tanya dia"ko dah period?"
Kalau dia kater baru 1st day itu makna nya tekaan saya tepat
Memang U all, asal period jer mula la dia naik hangin
Tanya sikit pun x buleh
Nak pulak kalau fail melambak atas meja
X pun pegawai nak itu ini dengan URGENT

Ni sekarang ni dia tengah buat muncung sedepa
Tu pun sebab pagi2 tadi dia tengok ader fail melambak kat atas meja dia
Dia xtau sepanjang dia bercuti (jumaat dan isnin dia amik cuti rehat)
As yang buat keje dia
Tu nak tuduh orang x tolong dia lah tu
Padahal file tu keluar petang semalam lepas kami semua dah balik
Biler saya tanya dia jawab tanpa pandang muka ni sambil buat muker mcm setan
Ikutkan hati nak jer saya tumbuk muker dia laju2
Kalau U all kat tempat saya ngan As mesti U all pun geram
tett..ni beruntung sbb keje kat bahagian ni
Kami kat bahagian ni x pernah berkira kalau kawan2 cuti ker, mc ker
keje mesti beres pendek kata buleh bercuti dengan tenang hati la
Kalau dapat kat bahagian lain, mampos la depa nak tolong
sbb depa akan cakap "tu bukan keje aku"

Tadi kan, sepanjang gi beli bekpes ngan saya
asyik membebel jer
kalah nenek kebayan bongkok 3
Asyik membebel keje banyak
sikit2 keje banyak
Padahal keje dia dah dicover oleh saya ngan As
Ape yang dia nak???
Ishhh..x paham saya orang cenggini
Satu lagi yang buat saya x sangka, dia buleh marah pegawai
Sungguh berani ini pompuan
Tapi memang pun dia ni kadang2 ader kurang ajor nyer
Ngan saya ni pun kadang2 ader gak dia kurang ajor

Pssst...maser saya tengah taip ni kan
dia lalu kat sebelah As
muncung sampai dulu dari badan
hiiii..pompuan ni nak jer saya terajang laju2
bior terperosok kat bawah mesin fotostat tu
dan, arini jugak saya boikot dia
bior dia yang hegeh2 ngan saya

Huhuhu...panjang lebar sesi ngumpat saya ni
Dulik la, ni kan blog saya
ni bukan ngumpat tapi luah perasaan la...

6 comments:

beloved said...

sub...si tettt..tu tak baca blog kau ker?

Unknown said...

kalau ko tak sanggup nak lempangkan, meh pass kat akak, nanti akak tolong pangggg kat dia tu. Ngengade tul ye.

ina's said...

inas:beloved - dia buta i.t

inas:shibam - hehehe

azib haiqal said...

oit kak ina...aku tau ko marah kat sape tu...hehehe..ader je wat hal lagi budak tu...dah lama x kene pelempang...

ina's said...

inas:azib - tau xpe

BigMouth said...

tande2 org tak bersyukur lah tu... buat tak tau jer....

makcik bawang