Monday, December 22, 2008

orang jauh dari Kuantan

...sambungan....

Don't worry ni episod terakhir

Huhuhu...tajuk mcm saspen
tapi xlah saspen maner pun
Depa ni memang datang dari jauh
Datang dengan hajat
Hajat nak menyunting bunga di taman
Aiceh!!!!

Bukan nak sunting saya
saya ni dah terlebih sunting pun
depa mai nak sunting KakLang la
harus la ngikut adat kan
Lepas meminang baru tunang
yer x?
Ewahhhh......huhuhu..
opppsss...saya xleh citer dengan detail pasal hal pinang meminang ni
sbb nya saya dok kat dapur la
x dengar pun butir bicara depa tu
Budak2 maner buleh denar orang tua berborak

Aper2 pun kita tunggu dan lihat la yer
Moga semua nya menjadi dan berjalan lancar
aminnnn.......


tu dia....orang Kuantan dah mai


serius jer bincang....tu pakwe t-shirt putih tu mcm laki I jer


cincin tanda dan kain pasang *sori gambor kabur la

antara lauk yang kami hidang untuk orang Kuantan
ni sebahagian tau ader lagi tapi x amik gambor

Pija my beras
Gambor Kaklang pun saya lupa nak snap
Acik bz la...
maner nak susukan anak la, nak tidokan la...
Oh yer! kawan2 ku terutama nya Idut
ini la punca aku x gi kenduri kawen Muni tu
nak wat camno kan hal keluarga kena didulukan

1 comment:

said...

best kan citer berepisod2 nih..

he he he....selagi tak kuar semua citer..rasa mcm tak sempurna jer..

(^_^)

makcik bawang