Monday, December 1, 2008

tag dari idut

Walaupun mood kureng arini saya tetap nak jawab tag dari Idut
Kalau U all nak tau maser saya taip ni muncung saya ni buleh cecah skrin tau
X payah la saya citer kat blog ni sbb skang ni blog saya dah x privasi lagi
Nak xnak kena pendam jer la...

Ok la meh layan tag...

1) Do you think you're hot?
Hot & spicy kot...

2) Upload ur favourite picture of u



3) Why do you like that picture
Pertama kali beraya dengan anak..dan kami sedondon

4) When was last time you ate pizza?
Tahun lepas..yer ...kat Pizza Hut Giant Senawang...maser tu ngidam maser ngandung Iman. Akceli pizza bukan la paberet ku

5) The last song you listened to?
lagu melompat lebih tinggi dari Sheila On 7...ni tgh layan hotfm

6) What are you doing right now besides this?
baru lepas membebel ...tu pun membebel sbb x puas ati tapi ape kan dayo orang tu xde arini...

7) What name would you prefer besides yours?
SABRINA - nama saya sendiri.. nama yang paling best saya raser la

Untuk jawapan no. 8 saya jawab ikut sesuka ati la yer. Malas nak panjang kan tag ni kat sesaper. Otak tengah blur...

8) Who is number 1?
Suami ku...En. Abdul Hadi

9, 10, 11 dan 12 xde jawapan sbb saya x panjangkan kat saper2..Otak ku tgh blur yer....
Idut, harap ko puas ati yo...

No comments:

makcik bawang