Friday, January 2, 2009

cerita tahun baru

Ni entry pertama untuk tahun 2009
tapikan, sekali pandang cantik jugak blog saya ni *hak pui.....saper lagi nak puji kan
pasni saya berazam x mau gatal tangan lagi
bior la blog saya cenggini
kang ntah aper2 lagi yang jadik
so, pasni buleh gari tangan
kalau gari tangan camno nak menaip *konpius
ok..ok..meh saya nak citer pasal xtbt tahun baru saya
saya sefamily x sambut kat maner2 pun
baik malam tahun baru atau siang nyer tu
dok umah diam2
simpan duit sampai berkepuk
kehkehkeh....yo la tu
kan kat entry tahun lepas *ceh..tahun lepassss...
saya ader citer yang makcik saya dari Sg. Petani mai
so, kalau dah mai harus lah pulang ke umah sendiri
oh yer..luper nak bgtau Makcik saya ni datang ngan anak2 dia jer
suami dia kena keje
so, datang la dia ngan bas
kalau datang ngan bas balik pun ngan bas la jugak
dan menjadi tanggungjawab saya selaku anak 'manakan' yang soleh gitu untuk ngantor dia
tapi ngantor takat kat Terminal 1 Seremban jer la
lebih2 x dapek den nolong
kata nak simpan duit sampai berkepuk-kepuk, kan



Maser ni Iman nangis sambil tunjuk mainan
wah..manyak hensem muker ko Man



Papa Iman bajet nak bergambar ngan awek tudung pink tu
sekali awek tu pusing daaa...
tu nama nya ketulah ngan bini : p
hihihi...tapi kan, awek tu cantik tau
ikhlas pujian ku ini




Geram jer saya tgk gelagat Miyoi
eeeee...raser nak cubit jer pipi dia
sekarang Miyoi dah berjalan
minggu depan dia dah setahun
Hermmmm..nak kena cari hadiah ni

No comments:

makcik bawang