Friday, January 16, 2009

dapat kain

1stly nak ucap tima kasih berbillion kat Kak An coz dia jadi org despatch gul tuk kasi bungkusan ni
*Kak An, pencen sok leh bukak kampeni despatch : p
yang kedua lak tima kasih bebanyak kat Cik Puan Zulie sbb bagi hadiah kat saya
* errrr..ni kira hadiah besday tahun lepas eh, Zulie??? tahun ni belum kira lagi, kan??
ngeh..ngeh..ngeh...
Zulie, guwe sokaaaa bangat tau..tatik...tertarik... menarik aku memang da bom


coba teka apakah isi nya??
* dah tentu title tu awal2 lagi bgtau. Debik kat tulang rusuk baru tau
hohoho...kain cipon (ciffon) tu


ada kaler ijo, pepel dan grey
InsyaAllah petang ni jugak saya gi tempah *Kalau sempat



korang sila abaikan muker i yang pucat dan selebet tu
balik dari kelas terus laju2 apdat
takut petang kang acik membz
terus citer ni
nanti kalau dah siap, saya jaja eh.....

Zulie...
tenkiu
makasih
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss kat ko
*adeh,panjang lak muncung aku... c u 2moro bebeh.....sok kan re-u


saya nak jaja gambor Zulie

5 comments:

ietams said...

seb baik kenan.. lege acik.. huhuhu

FaizFarwizah said...

oii sub..gambo 'dispes gurl' tu ko tak jaja pon.. mencik..(geleng paler laju²)..

akk tgu ko jaja dulu.. pasni akk plak jaja kain akk tu eh...hahahaha

err moga doa ko tuk bg akk bukak kampeni tu termakbul.. ko leh keje ngan akk..ahaks

said...

uish..
dapat kain
bak sini 2 meter
nak wat baju jer..
kain beli yg siap dah

heehhehe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥


*********************************

Sepet said...

best kan ade orang kasik adiah..huhu!!

ina's said...

inas:yanie-kita boria la yanie

inas:sepet-yer...sangat best

makcik bawang