Friday, January 2, 2009

kelas shorthand

Ari adalah ari pertama saya kat kelas shorthand
korang tau ker aper itu shorthand?
ader jugak yang x tau ingat shorthand tu mcm menaip
ala....shorthand tu mcm tulisan cacing la
*cacing pandai menulis ker? konpius
selalu nya saper2 yang amik course 'seksitari' (secretary) mesti tau la

Saya sengaja amik kelas ni ari Jumaat
selain Jumaat, ader jugak kelas ari Selasa ngan Khamis
tapi tu sebelah petang la
susah la saya yang ulang alik dari Seremban ni
Lagi satu, kalau kelas ari Jumaat jimat la sikit duit saya sebab saya xkan gi berpoya-poya mcm selalu



ni la nota pertama saya
dek sebab saya dah ader basic, so x susah untuk saya catch-up
laju jugak la cikgu tu ngajor saya
nak pulak orang yang terang hati mcm saya
aiceehhh..cehhhh... *perasan



yang ni pulak latihan pertama untuk saya
huhuhu..manyak tu assignment untuk saya
balik ni kena buat pelan2
minggu depan cikgu tu nak tengok

kali ni xde excuse untuk saya kalau 'fail'
kalau dulu saya 'fail' sebab mabuk bercinta dengan En. Abdul Hadi
*tetibe salahkan En. Abdul Hadi
dah diri sendiri sengal
kali ni kalau sengal gak harus sagat kepala kat dinding



ni la cikgu saya
tapi saya x panggil cikgu pun
saya panggil dia Kak Razina
Akak ni memang baik
cara ngajor tu ikhlas jer
tu yang senang saya nak catch-up tu
balik pulak dia tumpang kan saya
huhuhu...jimat....



Doakan saya ek....
saya nak jadi 'seksitari' yang berjaya lagi anggun
*wah!

1 comment:

ietams said...

insya allah.. jeki iman & adik-adiknya..

makcik bawang