Monday, January 5, 2009

tag untuk tahun baru



Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog kudip untuk mendapatkan award anda".

Firstly, tenkiu nrina si tulip manis sebab bagi award dan tag ni

okeh meh layan 10 fakta/hobi pasal diri saya


numbers Layouts

hobi utama saya adalah membaca. X kira la novel ke, majalah ke dan sekarang ni hobi bace blog pulak


numbers Layouts

Saya ni anak sulung dari 3 beradik. Dulu selalu berangan nak jadi anak bongsu tapi biler dah besar baru tau jadi anak sulung lagi best. Bukan aper, buleh buli adik2.


numbers Layouts

saya seorang yang simple tapi bukan simple yang cincai tau


numbers Layouts

Saya suka makan dan kadang2 saya suker cuba resepi. X kira la resepi yang saya cilok dari internet ker ataupun tanya kat kawan2



Saya jenis cepat naik angin dan jugak cepat sejuk. Dan saya jugak jenis suka memendam perasaan. Orang kata bahaya kalau simpan2 perasaan ni. Tapi saya pedulik aper...



Selain hobi masak, saya suker mengemas. Kira dah lengkap la kan sifat sebagai fomfuan????

numbers Layouts hehehe... tapi satu jer kelemahan saya...saya ni x pandai menjahit. Kalau baju koyak ker tu dah jadi tugas Papa Iman untuk jahit. Saya ingat lagi maser form 1 cikgu ERT saya suruh jahit sarung kotak tisu tapi saya tipu saya gi antar umah jiran saya suh dia jahitkan.


numbers Layouts
Saya seorang yang penakut. Saya takut dengan gelap dan mintak mahap banyak2 la kalau korang berhajat nak belanja saya tengok citer hantu.Saya cukup tensen bile hari Khamis sebab kat TV 3 ader citer puaka nyang rapik. Huh! bosan la.....


numbers Layouts
Saya suker dengar radio. x tentu jugak la radio maner yang jadi pilihan. Kalau kat opis saya layan Hotfm. Kat dalam keta lak saya layan Sinar Fm. Dulu layan Era tapi la ni x layan dah....boring la...


numbers Layouts
Saya suke berangan. Biler bacer novel, saya anggap watak dalam novel tu adalah saya. Tapi yang cun2 jer la...Hiks.....


numbers Layouts Dan semesti nya saya ni isteri kepada En. Abdul Hadi, ibu kepada Iman Hadif, anak perempuan kepada En. Sabri dan Pn. Saniah, juga menantu kepada Hj. Abdul Rahman dan Hjh. Habibah serta kakak dan kakak ipar sulung (Papa Iman pun sulung) yang paling cun *ni tambah sendiri kepada adik2 dan ipar2 ku.... lagi nak tambah..... kawan kepada korang yang paling best dan cun * juga tambah sendiri

Saya panjangkan tag ini kepada Zulie, Idut, Maya, Kak An, Yanie, KakLang dan Kak Ummu
Sori la Nrina x dapek la nak list kan 10 orang maner yang ader la yer..... saper2 yang ditag tu kalau dah ader x yah jawab....

4 comments:

ietams said...

susah nye tag ni pn sri..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

tq sudi jawab walaupun dah expaedate hehehe...

said...

nama ku tertempek di sini
he he he

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

ina's said...

inas:yanie-tau xpe...eheh

makcik bawang