Wednesday, February 25, 2009

nge'date' lagik

Semalam pas meting Zulie sms saya ajak lunch together
saya ni, mcm beser la kan
asal free pastu pantang di ajak
'onnnnnnn' jer

Zulie jemput saya kat opis
memula tu ajak Idut tapi Idut ada jamuan tengahari tu
pastu try call Zaina
sekali dia pun free
so kami lunch bertiga jer



dan mcm beser menjadi masalah untuk pilih kat maner nak gi makan
saya ni yang tau cuma Taman Warisan, Alamanda, P8,P9 dan jugak Anjung
Last2 kami pilih pi Anjung jer
senang sikit nak ngantar Zaina kat Parcel D nun pastu ngantar saya dan Zulie buleh terus balik
kami bertiga makan laksa je
saya pulak dah kenyang sebab maser meeting tu ada nasik goreng
Zulie lak dia mcm non ado mood nak makan
sian tengok dia sbb muker pucat x bermaya
sambil makan sambil ngumpat sikit-sikit....
errrr...sikit ker?? : p
imbas kenangan tu beser la
sembang2 sampai x perasan dah dekat pukul 2
sebelum balik tu sempat singgah kiosk yg jual tudung
heheheh...saya dan Zulie sempat la rembat sorang sehelai tudung Ariani?? Ekin???
camtu la...maner2 pun buleh


nge'date' kali ni best sebab saya dah lama x jumpa Zaina
pas sekolah gitu saya macam terputus hubungan gitu ngan Zaina
harap-harap lepas ni xyah la terputus-putus lagi yer....

5 comments:

ietams said...

sungguh kejelasan kepucatan ke tidak maya an diri ku itu. Oops bukan puan maya yer..

my heart said...

sub,zaina kerja kat mana sekarang nie ?

FaizFarwizah said...

tahniah kat korang..wlpun msa akk membataskan xtvt kekeh² tu.. korang ttap gigih tuk nge'date'.. chaiyokkk..moga ukhwah yg terjalin kekal wat selamanya..

p/s: huhuuu...korang memang...agak2 la..pesal tak ajak akk skali..

ina's said...

inas:ietams-kan...ketara

inas:my heart-dia staff kontrak kat kementerian sumber manusia

inas:faizfarwizah-bukan ke akak bz??

min minna said...

muka zaina x berubah pun..yg berubah muka budak yg selalu g jenjalan tu..

makcik bawang