Friday, February 6, 2009

puspanita

Arini non ado citer menarik untuk saya apdat
cuma pagi tadi saya, KakPah n Yati gi majlis perasmian ntah ape kebenda ntah
yang saya tahu tu untuk Puspanita Kastam
saya kan ahli, so saya pun ngendeng-ngendeng nak penuhkan dewan tu
dalam jadual kata kul 10 gitu
tapi yer la kan, janji melayu
kul 11.15 baru start
angin jer.....







saya n Yati kat lif
harus la enterprem dulu






baru muker kami bertiga




kalau korang nampak, korang bacer la aper yg tertulis tu
maleh nak explain





ada tari-menari la
saya pun xtau ape nama tarian ni
yg saya nampak depa menari dengan kipas dan selendang



ni tarian ala-ala arab gitu
ada gelek2 bagai



ni lak tarian poco-poco
hihihi...dah lama saya x menari poco-poco
ape????? Ingat saya xtau ke menari poco-poco
see the leg la..... : D

untuk upacara sapedek saya x join sebab saya kena gegas gi kelas shorthand
dah nama numpang orang, kan
harus la cepatkan diri
tapi bila kat kelas bapak lapar lak ai
kriuk..kriuk...perut saya ni
dalam hati ni "cepat la abis, aku dah kebuluq ni"
balik tu x menyempat lagi terus gi cafe then tapau
dan makan kat pantry tanpa pandang kiri kanan
LAPOR beb!!!!!

1 comment:

said...

jom kak
kita menari poco-poco

he he eh

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

makcik bawang