Tuesday, March 17, 2009

farewell

burrrrpppppp...alhamdulillah
kenyang....
:-D ngeeeeee.....senyum sampai ke telinga sebab big boss manjer



big boss; Tuan Nik dengan baik hati nya manjer kami sempena farewell Puan Asliza ngan Tuan Saiful
kat sini la ^ (palm garden)
murah rejeki sebab sudi manjer
lepas ni nak mintak tukar lah buleh dia manjer kat hotel lagi
; p


masa on da way ke tempat nak sapedek
sayang sekali sebab my fren, As xdo...patut on 31st tapi big boss nak arini jugak
dah kata dia manjer kan, ikut jer la.....


duta palm garden... ; p


me wif Yati


cik Waney,Puan Mirah n KakPah
sebelum sapedek kena snap snap dulu


Puan Saidah,Puan Asliza (yg dirai) n En. Ariffin

saya makan dengan banyak dan jaya nya
sampai sendat dah perut ni
x rugi kalau korang pun ada hajat nak manjer saya
semua yang ada saya sebat kecuali kek sbb saya ni kureng minat kek
x caya???? meh tengok ni


saya dengan lenggang mak minah sambil control ayu bawak semangkuk mushroom soup


nasi wif lauk yang banyak dan x yah la saya sebut satu2


my paberet mushroom soup


salad,satay,jagung n baby tomato


roast ciken wif black pepper sauce



eskem (ice-cream) hanya 2 flavour jer yang buleh diterima; coklat n strawberry
lain2 dun like maaaa
sllllrrrrrrrrrrrpppp sampai ke titisan akhir sbb saya taruk kacang,kismis,coklat cip,ape kebenda tu yg perisa strawberry dan coklat cair
huh!!! very the tedappppppppppp



buah yg tinggal 2 ajo akceli ada lagi tapi dah selamat dalam perut baru teringat
nak tau jugak buah aper??
ok...tembikai kuning& merah,dragon fruit,papaya,honey dew
taruk sikit asam...baru ngam lorrrr
akceli buah ni nak kasi lawas sebab dah banyak sangat sumbat dalam perut ni



air 'jando pulang'
hik...hik..hik..kelakar kan nama air ni
kosan eh air kelapa pandan la
nak kasi up sikit buh nama tu
pulang mano??
pulang ko opis la....


mau sikit??



sudah kenyang mau bergambaran jugak la
tapi x semua yg pandang



ni ok...
korang perasan x... dalam semua gambar mesti saya ada
mana buleh saya xde
saya alergik sikit dengan kamera
kalau xde mau nyer saya sagat kaki kat lobi palm garden tu


upacara kasik hadiah






bawah; L-R-En.Ariffin (tarakuca ca) tetiba pakai spek itam,Tuan Saiful,big boss Tuan Nik,Pn.Asliza
tengah; L-R-yati,me,Puan Saidah x nampak),KakPah
belakang; L-R-Cik Zana,Puan Mirah,Cik Waney
xde; Abg Mz n Zirin sbb depa dah ke parking

kenapa saya x sabar nak apdat??
sebabnya kalau lambat, tenet wat hal pastu dah jadi malas
biler malas otomatik jadi blurr xdo idea

makcik bawang