Wednesday, March 18, 2009

jawab tag

walaupun saya sendiri x dapat view blog saya ni tapi saya tetap nak jawab tag dari Zulie
eeeee...rasa nak 'hempuk' jer tau
dah log in pun x leh bukak dan kalau teringin sangat nak bacer blog sendiri kena bukak blog org lain pastu klik
tak ke mcm keje 'bodo'
tu pun hanya buleh klik kat tajuk entry jer
tu semua la tu.......
huhhhhh!!!!!

ok...acara menjawab tag

The rules :
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 frens of yourshere are my 10 wishlists:

ni dia my wishlist:

1. mintak dipanjangkan umur,murah rezeki dan bahagia selalu

2. nak jadi isteri,anak dan ibu yang terbaik

3. harap dapat sambut besday untuk tahun seterusnya

4. kalau buleh nak isytiharkan cuti sehari untuk semenanjung Malaysia termasuk sabah & Sarawak *tunggu jadi biras Agong sebab nak jadi bini Agong mustahil

5. ada sambutan besar-besaran kat dataran merdeka,klcc,dataran pahlawan,padang MPS siap ada bunga api

6. seminggu sebelum besday dah ada iklan kat Astro

7. ada ucapan melalui sms kat tv * ala mcm time Mawi kawen tu...

8. radio-radio buat rancangan khas selama sejam untuk pendengar buat ucapan

9. sehari suntuk org layan mcm tuan puteri

10. semua angan-angan mat jenin saya dari no. 4-9 akan tercapai

Zuli, buleh kan????
hik..hik..hik.... akceli no.1-3 jer impian saya
dari segi hadiah dan ingatan terutama dari keluarga,suami dan kawan-kawan alhamdulillah la....
sangat la puas hati

No comments:

makcik bawang