Monday, March 16, 2009

nilai 3

Walaupun arini saya poser tapi gediks jugak nak ikut Kakpah ngan Abg Mz ke Nilai
dari pening kelapa dok kat opis baik saya keluar
lagipun tua2 ni xkan la x tahan, kan
kalau x tahan harus kena lempang 10 kali kasi sedar
kami ke Nilai sebab nak cari hadiah untuk 2 org pegawai yg baru jer tukar ke Peguam Negara
ader kot saya wat entry pasal depa ni
acik ingat-ingat lupo la....





kami pi bertiga jer
Yati x ikut.... (bacer entry bawah yo)



huhuhu...jangan x tau *untuk yang dah lama x pi Nilai 3
Nilai 3 la ni dah mcm Paris ko
eh bukan PARIS tapi PAGHIS...sebut betol-betol...PAGHIS...
idgham untuk R tu pekatkan sikit
jakun sungguh la saya sebabnya dah lama x pi Nilai
hik..hik..hik...

dek sebab saya poser, kan
sementara Kakpah ngan Abg Mz gi sapedek, saya gi la cuci mata dan main mata ngan babu karpet tu
hiiii.. x lah saya gi cari tudung Ekin untuk jamuan esok
tapi hampa, kaler yang saya cari tu xdo


pilih Kakpah...


Kakpah dah xtau nak pilih aper
hihihi...sian Kakpah
last2 kami belikan untuk Puan Asliza - frame bunga
Tuan Saiful - rehal berukir
bajet sikit beb ....
dah nama 'collect' sorang sikit
x sabar la...sok kan big bos nak manjer lunch
nak tau kat maner???
TUNGGUUUUUUU.....entry esok yo....
errrr....tudung yg glemer2 x jumpo lagi...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

No comments:

makcik bawang