Tuesday, March 24, 2009

rempit

Sabtu lepas, hanya saya ngan Iman jer dok kat umah
Papa Iman keje
tapi petang tu Papa Iman ajak pi pameran keusahawanan pemotoran....
hah camtu la agaknya tajuk dia..saya pun ingat2 lupo la *tanda2 dah tua
xde yang menarik untuk orang mcm saya tapi Papa Iman sangat teruja
bukan nyer best pun
hanya jual barang2 untuk motor...mcm helmet la,ekzos la...ntah aper2 lagi hanya 2-3 gerai jer jual baju2 tu pun x menarik *sambil cebik
majoriti yang datang mat-mat rempit,minah-minah rempit yang ala-ala gediks perasan
tapi jgn x caya family pun ada gak..pakcik-makcik siap bawak anak2 depa lagi





ha..ramaikan....
ni sebahagian jer... cuba ajak pi ceramah agama...harus banyak gigi rongak
gigi rongak tu maksud saya..kureng la orang..banyak la space silap aribulan leh nampak bekas pak mertua x jadi... : p





ni kat bahagian depa wat sprint test.. eeee..saya pun x pasti la betoi ka idak aper yang saya taip ni
lebih kurang cam ni la....depa berlumba dalam 2 bijik motor la..
yang menang dok kat belah bendera ijau tu..*korang nampak kan..
x nampak gi la klinik
pastu yang kalah akan lumba lagi pun 2 bijik motor gak
dari yang saya tau..depa lumba2 pastu sampai la dapat pemenang
kalau saya salah mintak ampun yer En.Mat Rempit
yang hairan bin ajaib tu..depa naik motor yang tinggal rangka je...
katanya nak bagi ringan..hurm..kalau nak ringan baik naik push car Iman jer :D
saya tengok la lagi cantik motor orang wat gi motong getah




ha ni yang kalah nak berlumba balik











tengok la muka Iman tu...ralit sungguh dia
ke....di ada pasang angan2 nak try jugak
hohoho..AWAS!!! yer Iman...dun try this at home
kalau Ibu dapat tau Iman ada pasang angan2 nak buat mcm tuuu...siap la....
ini AMARAN KERAS KAKITANGAN KERAJAAN...
ada paham.. *sambil besorkan mata


meh layan apa lagi yang ada kat sana...





abg ni bagi roti ngan buah kat Iman
mekasih banggggg... *nyit..




motor hantu ker atau hantu punya motor???



kasik zoom...hah..saper la yang minat nak naik
kalau pontianak nak tumpang pun dia seriau







sila korang abaikan keadaan saya yang selekeh tu
malas nak melawa sbb keadaan kesihatan yang tidak meng'ijin'kan
akhir kata...memang x siok dan x bestttt....
buat beku taik telinga jer
weng sana..weng sini..
ohhh..tidakkkkk!!!!!
rasa dah separa pekak jer
hik..hik..hik...

No comments:

makcik bawang