Thursday, April 23, 2009

aku,megi dan 3 janda

kesinambungan entry bawah
lepas titonkan bujang tu, clean n clear semua menda yang dia sepahkan saya layan tv
tengah2 layan tv buleh pulak perut bergendang gendut
adoiyai.. abisla diet i
so, godek2 peti ais xde yang menarik
godek almari ada megi
last2 rebus megi kosong jer sbb kat peti ais xde menda kecuali apple, ikan pekasam ngan cencaluk
tapi kalau masak megi campur apple , ikan pekasam ngan cencaluk kang
mau ada yang jaja muka kat front page Tamil Nesan pulak
x ke glemer nanti....

oh yer.. Papa Iman nggak ada sebab dia pi jumpa kawan dia yang datang dari Brunei
bukan jumpa kat Seremban tapi nuuuunnnn (panjangkan muncung) kat KL
wah berjumpa x hengat, nak jugak KL
xpe...i kan isteri yang sporting
sekali sekala berjumpa-jumpaan
so, sendirian la menikmati megi kosong tu dengan ditemani ni ha
*
*
*
*
*



drama baru kat astro prima
tajuk dia 3 janda
huhuhu..saper la yang bagi tajuk gitu
tapi saya x layan sampai abis
x abis nengok pun x rugi apa2 sebab sok2 ada la ulangan dia
tu kan trademark Astro
kalau xde ulangan bukanlah Astro namanya
yer x??



inilah megi kosong saya tu
dah makan duduk kejap pastu baru ZZZZzzzzzzzzzzzzz
Papa Iman balik pun saya x sedar
sedap layan mimpi walaupun mimpi tu ntah ape-ape

2 comments:

min minna said...

mlm td aku layan CSI huh sedih grissom dah resign.

ina's said...

layan..maya jgn x layan...

makcik bawang