Wednesday, April 1, 2009

dia blanjer lunch

Cerita yang belum basi lagi
yer la kan, acik agak bizi sikit

ni ha dia ni yang blanjer lunch kami semalam
*
*
*
*


Tuan Saiful, bukan Hazirin mau pun En. Ipin
tempat nya kat Kelab Tasik Putrajaya
ok la..makanan dia tapi servis sangat teruk dan dukacita
4 kali tanya pasal dessert baru dapat
mintak air kosong sampai kesudah x dapat
nasib baik orang lain blanjer
kalau saya yang bayar harus angkat kaki dan bayar aper yang patut aje

layan gambar dan sama2 terliur yer
malas nak susun tapi jalan cerita tetap sama



buah



sotong goreng tepung atau Iman gelarkan 'odok' (cekodok)



eskem yang sampai 4 kali panggil
baru dapat
tapi saya x dapat abiskan sebab dah kenyang
pagi tu melantak nasik goreng sampai 2 pinggan
huhuhu..macamana x muncet



sayur kailan



siakap xde rasa
hahahha..xtau nak letak rasa aper
sebabnya rasa ntah apa-apa
so saya letak la xde rasa


tom yam yang manis
bak kata Abg Mz "sampai terangkat telinga aku dek sebab manis eh tom yam ni"
x pe bukan duit saya yang keluar
so, harus redha

ayaq fresh oreng yang tedap
ni jer kot yang tedap












apa-apa hal muka sendiri kena jaja
kalau idak xde makna


note : lepas ni hari-hari mendatang saya akan ceria dengan xtbt yang tertunggak berbulan-bulan
yeaaarrrrhhh.....tunggu JAKIM.....aku merindui mu....
*As, jom...(nyit..nyit...

No comments:

makcik bawang