Tuesday, April 21, 2009

dinner di umah saya

Citer jumaat lepas
rasanya belum basi lagi kot
eheh hehe...

Ateh saya yang dok Raub tu ada datang Seremban minggu lepas
so Jumaat malam Sabtu lepas dia nak mai umah
katanya nak tengok Iman pastu nak dinner kat umah saya
puas la tanya kawan2 menu aper yang best pastu google sana sini cari menu yang best
last2 tekak mcm nak makan kurma ayam jer
so balik keje terus singgah pasar malam kat Ampangan nun
nasib baik la saya sampai Seremban cepat, dalam kul 5.45 gitu
kalau jem ke x pun ujan ker x ker haru
hurmm..kena tapau la kot
pas amik Iman terus balik umah dan berdesup ke dapur
saya awal2 lagi dah msg depa kalau nak datang kul 8 dan ke atas
kalau datang kul 7 lebih xkan dilayan
eheh..bukan aper... kang tengah lintang pukang kat dapur maser tu la "ASSALAMUALAIKUM"...
adoiyai, saya ni x buleh la kalau tengah masak orang dok nengok jer
tetiba akan jadi malu2 miow pastu otomatik lauk tu mcm ada yang x lengkap jer
tapi dorang sangat la bagus nyer sbb datang dalam kul 8.30 gitu
ngam..ngam...saya siap mandi, kemas,mop lantai dan jugak hidang
kejapan semua siap sebab macam2 jenis silat saya bukak
tu belum masuk taek kwan do la, taichi la
Iman saya suruh dok diam2 depan tv
Papa dia lak saya tugaskan untuk kemas apa yang patut

ok..meh tengok lauk malam tu......



kurma ayam, sayur kacang goreng ngan udang kertas, sambal belacan, ulam timun dan jugak ikan goreng
dan buah
*
*
*
*
*



depa semua makan kat lantai jer
meja makan saya x cukup besar
kesian kan.....
"errr...banggggg...nak meja makan baru" *tetiba lak :D



gambar yang ni kabur sikit la
xpe, saya tepekkan jugak kat blog ni
jangan xtau, saya tetap x jamah nasik tau
saya cuma ratah lauk kurma tu jer
huhuhu..nak jugak heboh kat sini : p



bujang saya yang x berbaju tengah main dengan Iyoi
malam tu lepas depa balik jer saya terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
capek seh..

No comments:

makcik bawang