Monday, April 6, 2009

lepak2 umah As

Sekarang ni setiap Jumaat saya dah x pi kelas lagi
yer..salah satu sebabnya ialah saya MALAS
dan jugak saya rasa saya dah pandai
wah!! dan dan tu jugak ngaku dah pandai
x lah..lagi pun syllabus dia dah abis
so sekarang ni just amik speed ajo
lagipun cikgu tu kata kelas akan dibuat on saturday
adush.... agak keberatan la nak mai Putrajaya ni time wiken
cukup la saya berulang isnin-jumaat
so, wiken wiken ni baik layan Iman kat umah
ok..ok..citer pasal agenda Jumaat lepas
time rehat kan lama, so saya pi lepak-lepak kat umah As
mula-mula tu pi pasar tani tapau untuk lunch kami
pusing sana pusing sini dah sejam kami kat pasar tani
ni antara yg kami beli kat pasar tani



ayaq jambu batu yang slllllrrrpppppp....ahhhhhhhhhhh



kami sama-sama beli ayam percik



kopok lekor dan nasik campur
lepas makan As buat keje dia dan saya .......
agak2 korang la kan, saya buat aper???

yer...tidoooo
huhuhu..sangat nikmat tido kat umah orang
dan sungguh muka x tau malu la
tapi saya pedulik apa
perut kenyang mata pun ala-ala kuyu jer kan
zup zap zup zap kul 2.40 gitu baru kami keluar dari umah As
note : gambor kami nggak ada

No comments:

makcik bawang