Thursday, June 11, 2009

baru try

Sekarang ni saya tengah cuba try test (???) pakai bedak ni
*
*
*
*
*


murah jer...belas-belas hinggit
tak macam korang punyer
saper la saya nak pakai mahal-mahal
muka tatap macam tu gak
sebelum ni maybelline atau silky girl jer yang 'sherashi'
lain-lain tak berapa nak cun jer muka ni

bajet pakai bedak ni buleh la muka tiba-tiba bertukar ala-ala duta Garnier
macam depa 2 orang ni

Rozita Che Wan


Fasha Sandha
kot la..... *cam sedih jer bunyik
antara kebaikan dan kelebihan bedak ni??
bila pakai saya rasa macam.......... (sambil tongkat dagu pandang atas)
pagi - macam Rozita Che Wan
petang - macam Fasha Sandha
kekekeke... hak pui...berangan lebih
biasa-biasa jer korang
muka ni kureng la berminyak
tu jer
cun tu sememang nyer la
tidak dinafikan la...
akceli tujuan beli bedak ni pun bukan sebab karatz depa 2 orang ni
saja nak 'menerai'
dari segi bakat saya tengok biasa-biasa jer
best lagi Amyza Adnan, Jasmine Hamid, Sheila Rusly atau Scha berlakon
harap bulu mata melentik dan suara macam 'ang...ang...ang..dorae...maunnnn'
opppssss......(tutup mulut) *matila kena saman lepas ni
soriiii.... ini hakikat
yer la...fasha ngan rozita best
puas hati??
kang tak pasal glems masuk paper Tamil Nesan lak tak pun kena tarik rambut
ooooooopppppppppppppssssssssss
chioooowwwwwwww.... sekian kenyataan duta Garnier yang tak berbayar

4 comments:

my heart said...

SUB,WALAU KITA PAKAI BEDAK MCM MANA MAHAL PUN ATAU TEBAL MCM MANA PUN....TETAP NAMPAK MCM IBU IMAN JUGA TAK LEH TUKAR MCM MUKA ROZITA ATAU FASHA SANDA..

Unknown said...

ok ler tu, dah tepek bedak tu cun2 kat muka kan, pastu pinjam spek hitam akak eh, fuyooooo cun wooooooo

said...

yanie tak leh pakai bebedak cenggitu
kulit mengelupas...hehe...
hanya pakai krim pelembap olay...

ina's said...

inas:my heart-aku merindui komen dari ko...yer...aku tetap aku

inas:shibam-yer kak..kalah fasha ngan rozita

ians:yanie-padan la pipi cik yanie ni gebus

makcik bawang